روابط عمومی در فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند

روابط عمومی در فدراسیون‌ها و رسانه‌ها پل ارتباطی جامعه، مسئولان و خانواده بزرگ ورزش هستند

[ad_1]

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در دیدار با مدیران روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: تمامی تلاش‌های شما دیده می‌شود و تمامی این زحمات می‌تواند باعث ارتقا، توسعه و تعالی ورزش کشور شود.

وی با تاکید براین نکته که جایگاه روابط عمومی‌ها باید تقویت شود، گفت: این مهم جز با پذیرفتن تغییر امکان پذیر نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش از فدراسیون‌ها به عنوان عضوی از خانواده ورزش یاد کرد که با انسجام و حرکتی هماهنگ یک هدف را دنبال می‌کند.

وی گفت: استراتژی رسمی میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی تعامل، هم افزایی، سازگاری، تعامل و پرهیز از حواشی و مناقشه است.

صالحی امیری از وزارت ورزش و جوانان به عنوان حوزه ستادی ورزش و از فدراسیون‌ها به عنوان خط مقدم مدیریت عملیاتی _ اجرایی و از روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی جامعه، مسوولان و خانواده بزرگ ورزش نام برد که به دور از حواشی و مناقشات در فضای تعامل، مسائل مربوط به ورزش را به پیش ببرند.

در ادامه وی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارایه کرد.

رییس کمیته ملی المپیک دیدار با رئیس کمیته بین المللی المپیک، دیدار با اعضای شورای المپیک آسیا، شفاف سازی مالی، برنامه‌ای و سیاست گذاری‌ها، مستند سازی و تدوین تاریخ شفاهی ورزش و احداث موزه را اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک نام برد.

صالحی امیری تعامل، هماهنگی و رفاقت را از ویژگی‌های احمدی عنوان کرد.

در این نشست قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیگ، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی ارائه گزارش کردند.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *