12 قدم برای کاهش وزن سالم

کاهش وزن سخت است ، درست است؟ ما هر سال تصمیماتی می گیریم و به خودمان قول می دهیم اما بندرت آنها را نگه می داریم. برخی از ما با تمیز کردن آب می رویم ، برخی رژیم های غذایی را دنبال می کنند و برخی دیگر به ورزش شدید متوسل می شوند. اما غالباً ما دچار خطرات و محرومیت ها و محرومیت ها می شویم. امروز می خواهم یک رژیم بدون رژیم غذایی ، بدون پاک کننده و بدون لکه ها را به شما پیشنهاد کنم.

این رژیم بدون رژیم غذایی عالی چیست؟ این یک شیوه زندگی تمیز غذا است این به معنای رد غذاهای فرآوری شده و پختن اکثر وعده های غذایی در خانه است زیرا این تنها و تنها دروازه ای برای کاهش وزن دائمی و نگهداری بی دردسر است. تمیز کردن غذا شامل یک تعهد در طول زندگی است ، که در ابتدا آزار دهنده خواهد بود ، اما به محض اینکه به دانش توانمند شوید و احساس شگفت انگیز کنید ، هرگز نمی خواهید به روش دیگری بخورید.

12 نکته من را دنبال کنید و دیگر لازم نیست نگران پوندهای اضافی باشید ، همچنین لازم نیست انرژی شگفت انگیز ، پوست خوبی و ذهن روشن داشته باشید.

1. از شکر پیاده شوید. شکر و شربت ذرت با فروکتوز زیاد باعث می شود که کبد شما چربی بیشتری را در اطراف شکم خود ذخیره کند. بسیار اعتیاد آور است و در توانایی بدن شما می تواند از زمان کامل بودن آن تداخل داشته باشد.

2. کالری خود را بنوشید. از نوشابه ، قهوه های مخصوص خود پرش کنید و به مصرف نوشیدنی بزرگسالان خود توجه کنید. چند لیوان شراب یک روش خوب برای رها کردن است اما تقریباً 250 کالری خالی به آن اضافه می کند. آب زیادی بنوشید (لیمو اضافه کنید!) زیرا گرسنگی اغلب با کم آبی بدن اشتباه می شود.

3. از کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان و ماکارونی خودداری کنید. کربوهیدراتهای تصفیه شده بدن به روشهای مشابه قند تأثیر می گذارند و چربی ها را در نقاط مشکل مانند شکم ، باسن و ران ها ذخیره می کنند (مناطق مشکل ما!). کربوهیدراتهای سمی را با کربوهیدراتهای پیچیده مانند میوه ، (ریشه) سبزیجات و غلات کامل (ارزن ، برنج قهوه ای ، جو دوسر ، کوئینو ، آمارانت و گندم سیاه) جایگزین کنید.

4- پروتئین با کیفیت بخورید. پروتئین را با هر وعده غذایی ترکیب کنید و گیاهانی مانند آجیل و کره آجیل ، لوبیا ، دانه (کدو تنبل ، آفتابگردان ، چیا و کنف) را انتخاب کنید. برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آنتی بیوتیک ها و هورمون ها ، مصرف حیوانات خود را در گوشت های چمن ، مرتع و آلی محدود کنید.

5. سم زدایی با سبزیجات سبز. سبزیجات برگ سبز به شما کمک می کنند تا نفخ شوید و بدن را با ویتامین ها و مواد معدنی سرشار کنید. برای حمایت از هضم خود ، سبزیجات تلخی مانند آرگولا ، آبشار ، کله ، كارد ، خردل سبز را انتخاب كنید. راه خود را برای لاغر کردن و شاداب کردن!

6. چربی خوب بخورید. چربی شما را چاق نمی کند ، این قند و فرآوری آن است (به خصوص در غذاهای کم چرب)! چربی های سالم مانند آووکادو ، روغن نارگیل ، آجیل ، دانه و تخم کتان و همچنین ماهی های چرب مانند سالمون ، ساردین و ماهی خال مخالی را انتخاب کنید. چربی انرژی ، پوست و موی سالم شما را به شما می دهد و با کمک به شما در ماندن کامل و کاهش هوس شکر از کاهش وزن حمایت می کند. فقط بخش خود را کنترل کنید زیرا 1 گرم چربی دو برابر کالری کربوهیدرات و پروتئین دارد.

7. آشپزی در خانه. پخت و پز در خانه به شما امکان می دهد بخش ها و کیفیت مواد را کنترل کنید. خوردن غذاهای کم فرآوری شده تا حد ممکن به منبع اصلی آن تنها مهمترین کاری است که می توانید برای کمر انجام دهید.  رژیم لاغری

8- سلامت هضم خود را برطرف كنید. حساسیت های غذایی پنهان می تواند باعث التهاب و کاهش وزن خرابکاران شود. یک رژیم از بین بردن را در نظر بگیرید تا از هرگونه محرک آلرژن های متداول مانند گندم ، لبنیات ، ذرت و سویا جلوگیری کنید.

9. شبها 7-8 ساعت بخوابید. کمبود خواب باعث اختلال در متابولیسم شما می شود ، باعث پرخوری شما می شود و به هوس قند منجر می شود. مقداری زوزه بگیرید تا پوند بیشتری از دست بدهید.

10. ورزش! متعهد شوید که Bikram Yoga بخشی از زندگی شما در سال 2016 باشد. هدف این است که حداقل 3 بار در هفته بازدید کنید تا نتایج بهینه را ببینید. حتما بدن خود را هیدراته و پر از الکترولیت نگه دارید.

11. ذهن خود را آرام کنید. ما در دنیای استرس زا زندگی می کنیم اما کورتیزول مزمن و مزمن باعث افزایش وزن شکم می شود. استرس خود را با مراقبه و تمرین ذهن آگاهی مدیریت کنید. رهایش کن. اجازه ندهید استرس به عنوان پوند اضافی ظاهر شود.

12. هورمونهای خود را متعادل کنید. هورمونهای آدرنال و تیروئید را بررسی کنید تا از هورمونهای شما به درستی کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *